Søg i alle gallerier på hjemmesiden
Søg i galleriet på denne side


       
Udstilling: Hornsherredvej 448, 4070 Kirke Hyllinge (Åbent efter aftale) Telefontider: Man - fre: 10:00 - 14:00 Tlf. 70 151719

Hvem er vi?

KlicclaK A/S bordpladen.dk (binavn: bordpladen.dk A/S), Cvr.nr.: 29828741 er ejet af KlicclaK Holding A/S - Cvr. nr.: 29516723
Hornsherredvej 448, 4070 Kirke Hyllinge

Prøvefremvisning: Du kan se prøver to steder: Hos dig selv ved opmåling af dine bordplader (-vi har alle vores prøver i med bilen)

 - eller i vores udstilling: Hornsherredvej 448 A, 4070 Kirke Hyllinge.
Udstilling åbent efter aftale i hverdage. Ring: 70 151719


Opmåling med Laserarm.
Vi har investeret et betragteligt beløb i måleudstyr med ufattelig høj præcision. 
Dette sikrer dig mod ubehagelige forsinkelser og frustrationer.
Der er ingen i branchen der har så lav fejlrate som os. Vores fejlrate (Ingen er fejlfri) er under 1%
Folk i køkkenbranchen m.fl. taler ofte om fejlrater på ml. 10-20% Hvem mon betaler for disse fejl?
Når du handler hos os, så er det den person med flest opmålinger i porteføljen der kommer.
Det er den samme person der laver dine tegninger. 
Vi har helt fra starten ment, at vi er dem med hånden i gryden og at vi skal lave produktionstegningerne.
Så vigtige opgaver skal ikke sendes videre i systemet. 
Du har altså kun een kontaktperson når først du har bestilt opmåling. Det giver tryghed for dig som kunde.

Ordresystem med integreret e-mail: Som sidste del af udviklingen af vores Ordresystem, er der nu koblet en fælles e-mail funktion på systemet.
Dette sikrer os mod misforståelser og synlighed i alle faser af kommunikation mellem vore kunder og os.

Ordresystemet:
Det er et speciel designet CRM system der er tilrettet vores unikke behov.
De fleste kender et CRM system: Customer Relations Management. Vi har udviklet et program der er bygget ovenpå det almindelig CRM system.
Herved har vi mulighed for at udnytte alle de styrker CRM har og samtidig have et lynhurtigt og sikkert system til at håndtere alle dokumenter i en sag.
 
Ordresystemet er et system der sikrer mod at der sker fejl ved bestillinger mm. Alt bliver styret med stor sikkerhed mod fejl.
Udviklingen af Ordresystemet er sket sideløbende med at version 3 i vores Tegneprogram er blevet lanceret.
Det har været en meget stor udfordring at udvikle dette system, da vi aldrig har 2 ens sager.
Hurtigere sagbehandling er en af de helt store fortjenester.
Vi kan rette tegninger og ordrer - såfremt det er nødvendigt - på få minutter. Ofte mens vi har kunden i røret.

Sammenfletningen mellem vores Tegneprogram, økonomiprogram og vores Ordresystem giver os de bedst mulige redskaber for at tilsikre en hurtig,
tydelig og kompetent ordrebehandling.

Som vi siger:
Det er gratis at rette indtil tegningen er godkendt. Er ordren først nået frem til fabrikken og startet op, kan det være en kostbar affære at lave noget om.


Hele flowet fra bestilling til selve levering sker, vil fremover blive nøje overvåget, samtidig med at du som kunde lettere vil kunne følge med i om alting er
som det skal være. Vi mener ikke, at du som kunde skal bruge tid og energi på at kontrollere om alting vedr. leveringstider mm. er i orden.
Det er vores job - og vi gør det med glæde! 
Vi kalder det kort og godt service.
 Det er det du betaler for - blandt andet.

Lidt historie:
Virksomheden er startet tilbage i 1991.
Det har tidligere været en Tømrervirksomhed.
I 2003 startede vi op med at sælge gulve på nettet.
Kort tid efter begyndte salget af bordplader i faste længder.
Og siden er det gået stærkt.

Vi er idag de førende på det danske marked med salg af skræddersyede bordplader til private.
En stor del af vore kunder er idag køkkenforretninger, byggevirksomheder, håndværksmestre, grossister mm.


I kraft af mange års erfaring som håndværksvirksomhed, er det muligt at rådgive vore kunder med en stor indsigt i specielle detaljer. 
Vi uddanner vores personale løbende og har en stor finger med i den naturlige udvikling der sker på alle fabrikkerne.

Copyright © 2017 Klicclak A/S. All Rights Reserved.